جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
blank

دوره ضخیم دوزی در تبریز

 دوره ضخیم دوزی در تبریز : یکی از دوره های تکمیلی رشته خیاطی است و هنور جویان پس از یادگیری الگوی پایه و اساس انواع پوشاک ضخیم و آستر دار مانند کت ، پالتو ، پانچو ، کاپشن ، سوتیشرت ، جلیقه زنانه و … به صرت حرفه ای دوخت لباس های ضخیم را یاد می گیرند .

پیش نیاز این دوره ، سپری کردن دوره نازک دوزی با موفقیت و کسب مهارت آن می باشد .

در دوره ضخیم دوزی ، هنرجویان با انواع جنس پارچه های ضخیم مانند پشم ، چرم ، کتان و … آشنا شده و به کارگیری آن هارا فرا می گیرد .

آن ها می آموزند که چگونه انواع چسب های فیلتاپی یا جا دکمه های فیلتاپی را بدوزند . به کار بردن لایی هاب تخصصی مانند لایی مویی ، پارچه ای و … از مباحث مهم این دوره است .

 مهارت هایی که در این دوره آموخته می شوند عبارتنداز :

  • مهارت ترسیم الگو و دوخت انوع یقه
  • مهارت ترسیم الگو و دوخت انواع آستین و به ویژه آستین های کتی و پالتویی
  • مهارت ترسیم الگو و دوخت انواع جیب و جا دکمه
  • مهارت و ترسیم الگو و دوخت مدا های گوناگون کت و پالتو ، شنل ، پانچو ، جلیقه و …
  • مهارت لایی کاری و آستر کشی های مختلف مخصوص کت ، پالتو و کاپشن و جلیقه
  • مهارت شناخت الاف و انواع پارچه مخصوص لباس های ضخیم
  • شناخت عیوب اندام و رفع عیب های آن ها

دوره ضخیم دوزی بازار کار پر درآمدی دارد . با شرکت در این دوره هنر جویان در پایان با توانایی تمام و تسلط کامل بر روی لباس های آستر دار ئ ضخیم پاییزی ، زمستان  وبهاری می توانند نه تنها مدل های مورد پسند خود را اجرا کنند بلکهبه راختی در کارگاه های بزرگ تلیدی البسه و صورت حرفه ای مشغول به کار شوند .

مزیت شرکت در دوره ضخیم دوزی در موسسه مشتاق

این دوره آموزشی در موسسه مشتاق توسط خانم مشتاق پور تدریس می شود که ایشان با تسلط به زبان انگلیسی و آشنا بودن با اکثر متد های پیشرفته جهانی ، اطلاعات جامع و خوبی در اختیار هنر جویان می گذارد . بنابراین جزوه های آموزشی مشتاق محدود و براساس یک متد نمی باشد .

دریافت مدرک بعد از گذراندن دوره ضخیم دوزی

هنر جویان موسسه علاوه بر این که مدل های امتحانی تعریف شده سازمان آموزش فنی و حرفه ای را یاد می گیرند ، بلکه تمامی تکنیک ها ، فنون و مدل های ژورنالی پالتو ، کت ، شنل را هم به خوبی یاد می گیرند .

و در پایان دوره در شهر تبریز با شرکت در آزمون کتبی و عملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای موفق به دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه این سازمان می شوند .

لازم به ذکر است برای شرکت در امتحان کتبی و عملی این دوره ، هنر جو باید از قبل مدرک دوره نازک دوزی را  داشته باشد .

با سرچ در اینترنت با کمات موسسه هنری آموزشی مد و لباس مشتاق ، آموزش خیاطی در تبریز و دوره جامع طراحی لباس را سرچ کنید می توانید از طریق سایت در دوره های این موسسه ثبت نام کنید .